? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (64 Ratings)??44 Grabs Today. 41044 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Distant Love? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??43 Grabs Today. 4186 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 9 augusti 2009

Gomorron!


Hejhej och gomorron! Jag har ju inte skrivit så mke på sista tiden. Jag har lite bloggtorka liksom... Jag skrev ju om att Smilla har fått valpar och så. -dom är ju jättesöta men jag har inte varit med nån så mke nu. Eller jag har varit med Micki, vi var o bada i Byske osså sov hon över här. Fast hon hade redan sovit här när vi var o bada.


Sitter o kollar på tv, ska kankse på vb sen, jag menar det är rätt hett ute... Fast jag har inte varit ute än men mamma har varit ute med Smilla och då var jag inne och vaktade Kim och Trixie. Men iaf när mamma kom in sa kom att det var jättavarmt. Fast ni kanske har varit ute? Ja då vet ni ju det...

Men nu ska jag ta och klä på mej lite osså far jag väl nånstans, är sugen på sola =)

Pusshej<33<3>

0 kommentarer: