? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (64 Ratings)??44 Grabs Today. 41044 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Distant Love? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??43 Grabs Today. 4186 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 4 augusti 2009

Fotboll<3


Hejhej! Hade fotbollsträning igår men var ju såklart tvungen o duscha efteråt så jag hann inte skriva om det. Skriver idag istället. I början passade vi till varandra och vi vara tvugna att springa samtidigt. Var ju självklart med Fellan<3 På matchen i slutet var jag målvakt. Tyckte faktiskt jag var rätt duktig=D Fast jag släppte in två mål... men jag är ju nybörjare så det gör inget. + så släppte en som hade varit målvakt längre än mej in fler mål.

Har inget mer att skriva om fotbollen, men tänkte bjuda på en bild på min hund Smilla som ska få valpar nästa vecka<3<33>

0 kommentarer: