? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (64 Ratings)??44 Grabs Today. 41044 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Distant Love? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??43 Grabs Today. 4186 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 12 augusti 2009

Film, klippning och Naglar<3<33

Hejhej! Såg hundpensionatet och Bedtimestorys igårkväll. Var asbra men jag hade lite fel om Bedtimestorys... Den här Skeeter, som det handlade om skötte sin systers barn och det var det dom sa som blev verklighet. Och Hundpensionatet var riktigt bra! Men ni får se den sen för jag orkar inte berätta.



Nu ska jag berätta om klippningen. Det var inte jag som klippte mej utan det var mamma som klippte Smilla. Hon är jättegullig nu! Men inget mer att berätta om det nu.

Och nu naglarna<3 Har gjort dom jättesnygga<3 Har faktiskt öppnat en liten salong. Ni kan beställa världens snyggaste naglar på: celine_jaarnek@hotmail.com
Lovar att ni blir nöjda! Ni ska få bilder på mina naglar, men mina är inte riktigt lika snygga som jag kan göra dom eftersom att det är ju lite svårt att göra på sej själv. Men det blir snyggt, jag lovar! Kommer med bilder sen då... Pusshej<3<33

0 kommentarer: