? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (64 Ratings)??44 Grabs Today. 41044 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Distant Love? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??43 Grabs Today. 4186 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 11 augusti 2009

Film<3

Gomorron alla bloggläsare!
Sitter här vid datorn och funderar över vad jag ska skriva om... Kom på att jag såg film igår, riktigt bra var det faktiskt. Bläckhjärta [InkHeart] hette den. Handlar om nån som kallades Trolltunga, när han läste en bok så kom det han läste om ut ur boken, men samtidigt så åkte någon in i boken. Han hade en dotter, och när hon var liten så läste han boken Blänkhjärta för henne. Det kom ut en massa skurkar och en som hette sotfinger. Så hette han för att han hade en magisk kraft så han kunde göra eld. Men iaf så skulle ju som sagt någon åka in i boken. Och det gjorde Trolltungas (Mos) fru. Och därför började han leta efter boken för den typ försvann elr nåt man såg inte så mke av början. Men nu berättar jag inte mer för då blir det ju tråkigt för er som kanske inte ha sett den och är sugna på att se den. Så jag ska inte förstöra nå' mer...

Men idag ska vi iaf se lite mer film, vi hyrde tre filmer igår. Bläckhjärta, Bedtime storys och Hundpensionatet. Bedtime storys verkar ju vara riktigt bra, har ni sett den får ni gärna berätta lite grann för jag vet inte så mke om den. Men bara lite lite!! Jag vet ju att den är ungefär som Bläckhjärta, för det han i filmen berättar för sin son blir till verklighet, och det Mo läser kmr ut ut boken. Rätt lika faktiskt. Blev ett långt inlägg det här... Har inte så mke mer o skriva. Såg Lisa i Byske för nån dag sen, känner inte henne men läser hennes blogg: endastlisa.blogg.se. Malin var med henne också, känner inte henne heller men än en gång läser jag hennes blogg: malinluu.blogg.se. Riktigt bra bloggare det där. Och Lisa är riktigt bra på sjunga, hon gillar verkligen det, precis som jag. Fota tycker ho också om precis som jag. Men jag ska inte berätta allt om henne ni får läsa hennes blogg ni med om ni vill veta mer. Nu har jag faktiskt inget mer att skriva om. Pusshej<3<33<3

0 kommentarer: