? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (64 Ratings)??44 Grabs Today. 41044 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Distant Love? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??43 Grabs Today. 4186 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 1 juli 2009

Storgrundet!




Heeej<3<3 Igår var jag o bada i storgrundet. Det var ASkul! O det blev djupt rätt snabbt också. Pappa och en som heter Linda badade med oss. Det var jättekul! Fast det var ganska slemmig botten:S uuusch! ajaa... Typ tio meter från stranden var vattnet upp till huvudet på mej. D.J.U.P.T.!

Sen på kvällen for vi tillbaka dit och fiska lite. Pappa fick två aborrar men han släppte tillbaka dom för dom var så små. Jag hade två aborrar framför mej men dom skrämdes typ av mitt drag... Men när jag stod på en annan sida så fastade min krok i botten och jag fick inte loss den. Så pappa skulle hjälpa mej, och det gjick inte så bra... Han drog lite konstigt så spöet gick av... Och vi förlorade ett av våra nya drag. Sen så for vi till nån småbåtshamn. Då fick ingen nån fick, det var typ helt dött där... Ajaa, eftersom vi bara hade två spön så var jag o Felle tvugna att turas om. Pappa sa att det var djupare där än det var på det förra stället så man kunde börja veva senare och dessutom veva saktare. Men Felle väntade lite föör länge... Så då fastnade kroken i botten igen. O såklart gick det spöet av med! Så nu har vi bara ett spö och det kan inte jag och Felle använda=( O vi förlorade et till drag... Men jag kom på ett rim till det;):

"Två nya drag, borta på en dag.
Två fiskespön, kasta vi i sjön." Hahah xD

Jag har bilder men vi har inte lagt in dom i dator än. Men ni kan få lite bilder på Selma istället som jag hade lovat=)^^

0 kommentarer: