? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (64 Ratings)??44 Grabs Today. 41044 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Distant Love? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??43 Grabs Today. 4186 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 28 juli 2009

Hotellet =D

Hejhej! Sitter på hotellet i Ö-vik, var ju i Umeå igår men det vara bara för att fara på Leos Lekland. Har inte så mkt o göra på två ½ timmar. Efter att jag har haft mitt "lilla tråkiga" blir det Öviks PARADISBAD! Sen blir det Shopping<3<333<3<3 Nice;) Var här i Ö-vik i fjol också var även på paradisbadet då med. Åkte den längsta och största vattenrutchbanan. Man åker med ring, för alla som inte vet det redan. Jag ville åka dubbelring med Felle men hon vågade aldrig:( Jag blev typ asledsen. Men nu har hon lovat att åka med mej=) Längtar så mkt!!!<3<33 Den här gången ska mamma också bada så det blir kul att se henne åka vattenrutchbana! heheh... Det var nog allt tror jag. Pusshej<333<3

0 kommentarer: