? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (64 Ratings)??44 Grabs Today. 41044 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Distant Love? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??43 Grabs Today. 4186 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 28 juni 2009

Asså HALLÅ?!

Seriöst jag skriver typ aldrig, men om jag nån dag kmr på att göra det då skriver jag typ hela tiden! Men jag har ju typ inget o skriva. Ajaa... Igår och iförrgår var ja på Byske bad och rutch. eller hur det nu stavas:S. ASkul som vanligt, var där med syrran igår kom även tremeningen Loppan=) Först våga hon int åka rutchkanorna för hon kan inte simma.(hon ä bah sju) men till slut gick det. Tyvär..., så hade jag en inte särskilt bra solskyddsfaktor som far bor av vatten. Så jag brände mej ju såklart! Ååååhh! Det är ju så bra väder idag och jag får inte ens fara och sola! Måste seriöst köpa ny solskyddsfaktor! Fast det behöver jag inte förresten.. Mamma ska köpa åt mej för jag ska på kollo i sommar så då behöver jag det och inte tänker jag betala det själv:} men ja drar typ o sola ändå;) see ya!

PUSS=)(=<3xD //Cille;)

0 kommentarer: